? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sabtu, 23 Januari 2010

kembali bersama

salam ukhuwah....

kali ini aku berada di tahun ke-2 semester ke3..
semester ini tidak banyak subjek yang dipelajari
ermm...amali pun kurang juga...kali ni lebih banyak teori...
amali hanya pada subjek jahitan dan pendidikan jasmani kesihatan...

ni adalah subjek yang perlu aku ambil semester ini:
1) Reka Bentuk Pakaian (RBT 3106)-MAJOR-
2) Kaedaah Mengajar Kemahiran Hidup Sekolah Rendah (RBT 3105)-MAJOR-
3) Anatomi dan Fisiologi (PJM 3106)-MINOR-
4) Bahasa Melayu Sekolah Rendah (BMM 3101)-MINOR-
5) Hubungan Etnik (WAJ 3106)-ELEKTIF-
6) Pengurusan Bilik Darjah dan Tingkah Laku (EDU 3104)-ELEKTIF-

semester ini aku juga terlibat dengan unit beruniform...
memandangkan batch aku hanya sedikit sahaja yang muslim (perempuan) maka
kami semua di masukkan ke PPIM-Pergerakan Puteri Islam Malaysia

selain itu, aku juga mengikuti kompang nazam dan gazal yang di anjurkan oleh
pihak IPG KTI...

masa perlu dibahagikan dengan sebaiknya...

0 comments: